wtorek, 22 listopada 2016

„W cieniu” Diane Chamberlain

Mara, przyjaciółka Joelle podczas narodzin pierwszego dziecka dostaje wylewu, który nieodwracalnie powoduje zmiany w jej mózgu. Podczas częstych spotkań z jej mężem rodzi się między nimi coś więcej niż przyjaźń. Co z tego wyniknie? 
W cieniu Diane Chamberlain zdjęcie K. Ciechańska
Książka: W cieniu
Autor: Diane Chamberlain
Wydawnictwo: Prószyński i Ska
Liczba stron: 395

Piękna, mądra i wzruszająca opowieść o miłości, przyjaźni ale też o zdradzie i wyrzutach sumienia. Mistrzyni książek obyczajowych, moja zdecydowanie ulubiona Diana Chamberlain. Niezastąpiona, jej historie na długo pozostają w sercu. Historie są realne i zawsze można wyciągnąć z nich morał. Przeczytałam prawie wszystkie książki tej autorki, które były wydane w języku polskim i jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Każda z nich ma w sobie coś tak wciągającego i magicznego, że chce się je czytać i czytać, a w końcu się kończy i ciężko znaleźć sobie miejsce. I ta nie jest inna, nie łatwa historia o przyjaźni, o niespełnionych marzeniach i o tym jak los nie raz może nas zaskoczyć. Pełna zwrotów akcji i skrajnych emocji. W książkach Pani Diane główni bohaterowie to ludzie, którzy mam czasem wrażenie już wyginęli... mądrzy, nieustannie myślący o innych a potem dopiero o sobie. Bardzo fajny pomysłem są pytania na końcu książki, które pozwalają jeszcze raz przeanalizować fabułę i odpowiedzieć sobie na ważne pytania. Polecam bardzo dobra odskocznia od krwawych kryminałów. Z serii Kobiety to czytają z czystym sumieniem mogę jeszcze polecić książkę Mów do mnie Lisy Scottoline, ta autorka również potrafi oczarować mądrością, morałem oraz jak wielowątkowe książki w gruncie rzeczy łączą się w jedną historię. Ale zawsze z przesłaniem. Dlatego też warto! Polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz