piątek, 23 września 2016

Kryminał ociekający krwią...czyli Egzekutor Chrisa Cartera

Ciało księdza pozbawione głowy a w jej miejscu głowa psa... rytualne morderstwo? Zaraz pojawiają się kolejne ofiary, każda ginie inaczej ale dla każdej to spełnienie wszystkich możliwych lęków...Robert Hunter na tropie...


Egzekutor Chris Carter   zdjęcie K.Ciechańska


Książka: Egzekutor

Autor: Chris Carter

Wydawnictwo: Sonia Draga

Liczba stron: 416

Jestem pod ogromnym wrażeniem tej że książki było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Cartera dlatego nie mogę porównać jej z innymi dziełami. Okrutne zbrodnie, niebanalne morderstwa wręcz ociekające krwią, niektóre opisy tylko dla osób o stalowych nerwach. Szybkość akcji zadowalająca, brak nużących opisów i to na wielki plus. Fabuła skupiona na pościgu za zbrodniarzem, mało życia prywatnego prowadzącego śledztwo- bohatera Huntera, dlatego po przeczytaniu dalej pozostaje dla mnie obcy. Motyw zemsty z przeszłości dość znany ale w tym wydaniu nie wydaje się oklepany. Rozsądna ilość stron pomimo mody na opasłe tomidła. Wielu narratorów daje nam szeroki obraz a przy tym nie zakłóca jasności fabuły i nie trzeba zastanawiać się kto z kim i po co to bardzo na plus. Szczerze polecam tą książkę wszystkim którzy szukają kawałka dobrego kryminału z wartką akcją i krwistymi opisami bestialstwa. Warto zarwać noc!

p.s Już dokonałam rezerwacji w bibliotece na książkę Rzeźbiarz śmiercitego autora także recenzja już wkrótce. A na tapecie aktualnie Niemy krzyk Angeli Marsons zachwalaną już na okładce przez Katarzynę Bonde ja z doświadczenia sceptycznie podchodzę do okładkowych recenzji ale zobaczymy jeśli będzie godna uwagi na pewno znajdzie się w kolejnym wpisie. 

Dziękuję za uwagę.

Karolina C


2 komentarze:

  1. Dzięki za propozycję, wypożyczyłem i faktycznie wciągająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że pomogłam dokonać słusznego wyboru :) Ja nadal z niecierpliwością czekam na Rzeźbiarza śmierci tego autora. Pozdrawiam :)

      Usuń