sobota, 1 października 2016

Miłość, namiętność- grzeczna dziewczyna i chuligan czy I tom After „ Płomień pod moją skórą”

Tess rozpoczyna studia ma ambitne plany i poukładane życie wszystko zmienia się gdy poznaje Hardina, który przewraca jej życie do góry nogami...
             Płomień pod moją skórą  zdjęcie K. Ciechańska

Książka: Płomień pod moją skórą
Seria: After tom I
Autor: Anna Todd
Wydawnictwo: Znak
Liczba stron: 634

Jestem zachwycona pierwszym tomem serii After zazwyczaj książek obyczajowym z przeważającym elementem romansu unikam jak ognia. Moim zdaniem są one mdłe, przesłodzone i przewidywalne i mam ochotę czasami cisnąć nimi o ścianę ale ta książka jest inna. Wydawało by się że ta historia jest już oklepana jak grzeczna dziewczynka poznaje łobuza i się w nim zakochuje a jednak ta jest wyjątkowa. Pisana fantastycznym, czasem ironicznym czasem dowcipnym językiem. Fabuła skupia się na losach głównej bohaterki Tess i jej nietypowej relacji z aroganckim Hardinem. Miałam co do niej mieszane uczucia z jednej stronie kibicowałam głównej bohaterce a z drugiej miałam ochotę nią potrząsnąć i powiedzieć jej że nie warto tracić czasu na takiego człowieka. Dobrze zbudowani charakterologicznie bohaterowie, pomimo ponad sześciuset stron książkę czyta się szybko. Występuje dużo elementów o zabarwieniu erotycznym ,co pewnie sprawia że stała się istnym hitem wśród młodzieży na mnie jednak nie robi to wrażenia i mam nadzieję że w kolejnych tomach będzie ich mniej bo trochę tu pachnie Grey'em a nie tego szukałam w tej książce. Wzbudza momentami skrajne emocję poprzez irracjonalne zachowania bohaterów. Jestem ciekawe jakie decyzję podejmie Tess dlatego już zamówiłam w bibliotece II tom, mam nadzieję, że będzie równie dobry. Polecam na długie jesienne wieczory, choćby po to aby wyrobić sobie swoje własne zdanie na temat tej kontrowersyjne pozycji, która ma tak skrajnie różnie opinie na portalu LC.

Karolina  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz