poniedziałek, 31 października 2016

„Dziewczyna z Summit Lake” Charlie Donlea

Morderstwo młodej dziewczyny, nieudolna policja i ciekawska dziennikarka po przejściach brzmi nieźle? A jest jeszcze lepiej!
Dziewczyna z Summit Lake Charlie Donlea zdjęcie K. Ciechańska
Książka: Dziewczyna z Summit Lake
Autor Charlie Donlea
Wydawnictwo: Filia
Liczna stron: 407


Ta książka jest jak miód na moje stargane serce ostatnimi super dziełami polecanymi przez czytelników LC lub użytkowników aplikacji Instagram. Bardzo dobry i spójny kryminał.Co ciekawe jest to debit tego autora a naprawdę udany. Ja osobiście czekam na więcej i kolejna pozycja jego to moje must have w biblioteczce. Wciąga aż ciężko się oderwać, odpowiednia atmosfera i zaskakujące zakończenie to jest to! Wątek nieudolnej czy skorumpowanej policji jest dość popularny w książkach tu troszkę przejaskrawiony ale nie przeszkadza to w ogólnym odbiorze książki. Wieloosobowa narracja pozwala bardziej wczuć się w sytuację bohaterów. Wiadomo że nie jest to najważniejsze ale wyjątkowo przypadł mi do gustu projekt okładki, motyw samotnej dziewczyny na pomoście, oddaje w pełni atmosferę mroku i chłodu fabuły. Co dziwne przeszła bez echa i nikt nie zainwestował w kampanie reklamową szkoda bo byłoby warto. Powtórzę się po raz enty moja opinia jest przeciwieństwem tego co znajdziecie na popularnym portalu z opiniami o książkach. Ja polecam książkę z całego serca przypominała mi trochę thriller psychologiczny Pułapka Raabe Melanie. Spędziłam z nią bardzo miły jesienny wieczór. Warto. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz