sobota, 7 stycznia 2017

„Nie ma innej ciemności” Sarah Hilary

Na nowo wybudowanym osiedlu domków jednorodzinnych w starym bunkrze zostają znalezione szczątki dwóch małych chłopców według opinii ekspertów przeleżały tam pięć lat. Dlaczego nikt nie zgłosił zaginięcia dzieci? Kim byli i kto pochował ich żywcem? 
Nie ma innej ciemności Sarah Hilary źródło wydawnictwo Czwarta strona

Książka: Nie ma innej ciemności
Autor: Sarah Hilary
Wydawnictwo: Czwarta strona
Liczba stron: 404

Wystawiam dość wysoką ocenę na portalu lubimyczytać.pl ponieważ autorka miała dość dobry, oryginalny pomysł na fabułę jednak mam wrażenie, że po drodze coś poszło nie tak. Niesamowicie zmęczyłam się wywodami osoby (nie chce nikomu zdradzać która to osoba) chorej psychicznie. Książka trudna bo opowiada o znęcaniu się bo inaczej tego nie można nazwać nad dziećmi. Dobrnęłam do końca co oznacza że książka miała to w sobie to coś ale nie poleciłabym jej nikomu, jedynie na plus główna bohaterka silna i odważna mimo trudnej przeszłość nie poddająca się.Wpleciono wątek z jej życia prywatnego jak to jej  rodzice zostali zamordowani przez dziecko adoptowane z domu dziecka. Straszna i okrutna zbrodnia pozostawia piętno na Marnie.  Ku przestrodze że na tym świecie wariatów nie brakuje ale jeśli stają się oni potworami dla swoich dzieci jest to już ponad moje nerwy. Pomimo ogromnego apetytu na bestseler tej autorki czyli W obcej skórze jak na razie wstrzymuję się. Kolejny przykład dobrze rozreklamowanej pozycji na której boleśnie się zawiodłam. 
A w planach mam :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz