sobota, 15 października 2016

„Mój największy błąd” Paula Daly czyli geniusz w czystej postaci

Bohaterka w tarapatach finansowych, niemoralna propozycja, decyzja i jej nieuchronne konsekwencje. Samotnie wychowująca matka dziewięcioletniego syna zmagająca się z długami i niemoralna ale kusząca propozycja, która może odmienić smutny los ale czy aby na pewno na lepsze?
Mój największy błąd” Paula Daly zdjęcie K. Ciechańska

Książka: Mój największy błąd
Autor: Paula Daly
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Liczba stron: 479

Po serii nijakich książek na których temat nie byłam w stanie napisać więcej niż dwa zdania przyszła pora na to co tygrysy lubią najbardziej. Dobrze skonstruowany, wciągający thriller to jest to. O kobiecie znajdującej się w tarapatach otoczonej gronem znajomych biernym na jej problemy, którzy potrafią wytykać tylko jej błędy z przeszłości. Opowieść o tym jak jedna zła decyzja rujnuje całe życie. O tym jak jeden niewłaściwy człowiek zamienia je w koszmar. Wciąga aż trudno się oderwać. Główna bohaterka to silna i zdeterminowana kobieta i takie postacie lubię. Poprzednie książki tejże autorki nie znalazły się na mojej liście the best a ta i owszem i to dość wysoko. Rekomendacja królowej thrillerów medycznych Tess Gerritsen jak najbardziej słuszna. Książka spełniła wszystkie moje oczekiwania a nawet więcej. Daje 10 na 10 na LC i liczę, że takich książek w najbliższym czasie znajdę więcej. Polecam, ale nie radzę czytać w komunikacji miejskiej bo na pewno przegapicie pożądany przystanek. 
Karolina  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz