niedziela, 12 lutego 2017

After. „Bez siebie nie przetrwamy” Anna Todd

SPOILER. JEŚLI NIE CZYTAŁAŚ/ŁEŚ 1,2,3 CZĘŚCI NIE CZYTAJ :) 
Postanowiłam zacząć swój post od ostrzeżenia, że znajdą nie w nim treści które mogą zniszczyć wam radość z czytania tomów 1-3. Sama ostatnio przeglądając pewnego bloga zepsułam sobie całą zabawę kiedy już w pierwszym zdaniu znalazłam informacje kto zabił w kryminale, który mam na półce a jeszcze nie czytałam. ☹ Jeśli szukasz recenzji pierwszego tomu zapraszam tu :)  http://czytanienaprawdeuzaleznia.blogspot.com/2016/10/miosc-namietnosc-grzeczna-dziewczyna-i.html
Bez siebie nie przetrwamy Anna Todd zdjęcie K. Ciechańska

Książka: Bez siebie nie przetrwamy

Autor: Anna Todd
Wydawnictwo: Między słowami
Liczba stron: 576

Nie da się zrozumieć, jakie to szczęście móc spędzić życie z drugą połową swojej duszy, dopóki nie musi się spędzić życia bez niej.
Anna Todd (z książki After. Bez siebie nie przetrwamy)

To już moje czwarte i ostatnie spotkanie z Tessą i Hardinem. Wspaniały cykl książek, nigdy bym się nie spodziewała, że romans może mnie tak wciągnąć i oczarować bez reszty. Właśnie to przeliczyłam i okazało się, że te cztery tomy to 2824 strony. Jestem w szoku jak szybko to zleciało, nie było w nich momentów przekładania kartek czy znużenia. Ten cykl to według mnie fenomen, jeśli szukacie czegoś na długie zimowe wieczory to może być to.  Historia pełna emocji, wciągająca i na pewno niepowtarzalna i niezapomniana. Świetnie skonstruowana postać głównego bohatera Hardin, to taki facet od którego należy uciekać ale jednak przyciąga jak żaden inny. W tej części spotkamy go w momencie kiedy dowiadujemy się, że Kevin nie jest jego biologicznym ojcem, jak poradzi sobie z tym ten wrażliwy jednak chłopak, czy nadciąga kolejna katastrofa? Wydawać się można, że ta para przeszła już wszystko a jednak Todd nadal nas zaskakuje, co raz inaczej. Co dzieje się z ojcem Tessy? Jak ona poukłada sobie relację z matką? Na te wszystkie pytania znajdziecie odpowiedzi w tej części, polecam. Jestem trochę rozczarowana zakończeniem, nie zdradzę jak się skończyło, ale mogę powiedzieć że autorka przenosi nas w czasie do czasu czterdziestki głównych bohaterów. Co zamyka szanse na kolejne tomy. Before Chroń mnie przed tym czego pragnę zostało przeze mnie przekartkowane ponieważ to trochę odgrzewany kotlet, wszystko z perspektywy Hardina, a przecież mieliśmy już i jego wersje bo książka pisana jest zarówno przez niego jak i Tessę. Ale nie odejmę za to punktu na LC i nie psuje to ogólnego wrażenia serii. Dla mnie najlepsza seria może młodzieżowa ale starszych też może zainteresować. Daje dychę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz