piątek, 17 lutego 2017

„W objęciach nocy” Sandra Brown

Lydia jest w ciąży, uciekając przed gwałcicielem rodzi martwe dziecko w lesie. W ciężkim  stanie zostaje znaleziona przez pewną rodzinę, która bierze ją do siebie. W tym samym czasie piękna i elegancka żona Rossa umiera przy porodzie, zostawiając go samego z synem. Mamką małego zostaje Lydia, która ukrywa swoją mroczną przeszłość. Ross z początku gardzi nią ale z czasem ich relacja zmienia się...
W objęciach nocy Sandra Brown zdjęcie K. Ciechańska

Książka: W objęciach nocy

Autor: Sandra Brown
Wydawnictwo: Świat książki 
Liczba stron: 365

Na zdjęciach mój niestrudzony ukochany model, a na pierwszym planie książka, która nie miała prawa mnie zainteresować a jednak. Pomijając fatalną okładkę, która na szczęście jest już archaiczną i wydawnictwo zdecydowało się na nową odsłonę książek Brown, był to bardzo dobry romans. Momentami przypominał mi książkę Jeździec miedziany pomimo, że tu mamy Teksas lata 70 XIX wieku ale poziom dialogów podobny dlatego nie posile się na cytat (:. Młoda dziewczyna z mroczną przeszłością, po nagłej śmierci żony Rossa zostaje mamką dla małego Lee.Pomimo, że swoim pokarmem ratuje życie dziecku, przez jego ojca jest traktowana chłodno. Co z tego wyniknie, czy jeśli oboje zmierzą się z demonami wydarzeń z przed lat stworzą rodzinę? Pomimo, że nie jest to może ambitna pozycja ma w sobie to coś co akurat mnie porwało. Jest to typowy babski romans z wątkiem kryminalnym w tle. Przyjemna lektura na długie zimowe wieczory o trudnej miłości. Lekka i zdecydowanie nie wymagająca myślenia, jestem ciekawa innych pozycji tej autorki, na pewno w wolnym czasie po nie sięgnę. Można przeczytać :) 

10 komentarzy:

  1. Ciekawie się zapowiada :D z pewnością przeczytam. Czytlam jedynie ,,Zakładniczkę" tej autorki, która była naprawdę dobra :) Pozdrawiam i zapraszamy do mnie ✋ http://czytanienalogiem.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zimowy wieczór w sam raz, a ja już zerkam czy biblioteka posiada ,,Zakładniczkę". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi na prawdę interesująco! Na pewno przeczytam :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim jestem zachwycona twoim modelem, jest cudowny i przesłodki! ♥ Co do książki - okładka faktycznie okropna, natomiast zarys fabuły wydaje się być bardzo ciekawy. Ta powieść to zdecydowanie moje klimaty, przypomina mi trochę ksiązkę "Zamknij oczy", choć wielu podobieństw się nie dopatrzyłam.
    Pozdrawiam! http://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplementy w imieniu Chawiśka 🐕😊 A książkę polecam 😊

      Usuń