sobota, 3 grudnia 2016

„Przez niego zginę” K.A.Tucker

Maggie przyjeżdża do Nowego Yorku by spakować rzeczy przyjaciółki, która popełnia samobójstwo. A przynajmniej taką wersję przedstawia policja i zamyka sprawę. Jak było naprawdę, co się wydarzyło że kochająca córka robi to schorowanej matce? I kim tak naprawdę była Celine?
Przez niego zginę K.A. Tucker zdjęcie K. Ciechańska
Książka: Przez niego zginę
Autor: K.A. Tucker
Wydawnictwo: Filia
Liczba stron: 507

To moje pierwsze spotkanie z twórczością pani Tucker tak zachwalaną przez moje instagramowe koleżanki i faktycznie przyznam im rację było bardzo dobre. Ciekawa, wciągająca historia, pełna zwrotów akcji. Autorka sprytnie wodzi za nos czytelnika, kto jest tak naprawdę winny śmierci dziewczyny. W pewnym momencie poddałam się i przestałam obstawiać swój typ :) Thriller skierowany do czytelniczek z romansem w tle. Pełen emocji i szokujących tajemnic, które nigdy nie powinny wypłynąć. Dlaczego kochająca córka popełnia samobójstwo w momencie kiedy jej matka mierzy się z ciężką chorobą? Kim była Celine? Wieloletnia przyjaciółka po lekturze jej dzienników sama już nie wie czy tak naprawdę ją znała? Co zmusiło ją do podjęcia ostatecznej decyzji czy to była jej decyzja ? Do czego prowadzi nie spełniona miłość?  Jak zwykle nic nie zdradzę ale czytajcie po warto. Wciąga poszło 500 stron w dwie doby a to mówi samo za siebie. W kolejce do przeczytania mam Dziesięć płytkich oddechów” tej autorki mam nadzieję że nie zmienię pozytywnego zdania o niej i się nie zawiodę a po tak dobrej książce nie będzie to łatwe:). Polecam na jesienny wieczór na pewno nie będzie wam zimno. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz