piątek, 10 marca 2017

„Nocny prześladowca” Chris Carter

Na zapleczu nieczynnego sklepu mięsnego policjanci znajdują ciało młodej kobiety ma ona zaszyte usta i krocze... Do sekcji zwłok przystępuje doktor Winston i jego asystent. Oględziny jednak ujawniają coś czego nikt by się nie spodziewał. Do akcji wkraczają Robert Hunter i Carlos Garcia... a ofiar będzie więcej...
Nocny prześladowca Chris Carter zdjęcie K. Ciechańska

Książka: Nocny prześladowca

Autor: Chris Carter
Wydawnictwo: Sonia Draga
Liczba stron: 375

Bądź sobą. Nikt nie zrobi tego lepiej niż Ty sam.
Chris Carter – Nocny prześladowca

Będę się powtarzać ale Carter to jest dla mnie geniuszem, piąta czytana przeze mnie książka i po raz kolejny zaskoczył mnie swoją kreatywnością. Zabicie poprzez utopienie, zadźganie nożem, powieszenie, spalenie a gdzie tam Carter nie bawi się w takie banały. Sprawia, że czytelnikowi włosy stają dęba i to do słownie. Do tego wszystkiego mój ukochany, niezastąpiony Robert Hunter. Zdecydowanie mój ulubiony bohater książkowy. Akcja książki jak zwykle w odpowiednim tempie, okoliczności zbrodni zapierające dech w piersi, emocje i zaskakujące zaskoczenie. Tak według mnie brzmi sposób na thriller idealny, I tak jest też tu. Książkę czyta się niezwykle szybko, wciąga. Autor zabiera nas w krwawy, niebezpieczny i zły świat, ze względu na liczne opisy, które wywołują ciarki pozycja na pewno nie jest dla wszystkich. Autor po raz kolejny wskazuje nam, że prawdziwe bestie to ludzie. Zapamiętajcie to nazwisko, to gwarancja rozrywki na dwa/trzy wieczory. Ja z niecierpliwością czekam w bibliotece na jego nowość czyli „Geniusza Zbrodni. Tymczasem leci dziesiątka na LC, a w planach jest... :)
Relacja z napadu na bibliotekę prawie same nowości ❤❤❤ W następnym poście pełne zdjęcie a jak chcecie być na bieżąco co teraz czytam i co może wkrótce pojawi się na blogu zapraszam do obserwowania na instagramie użytkownik karolii94. 

8 komentarzy:

  1. Książka zapowiada się bardzo ciekawie , więc z chęcią po nią sięgnę. A zdjęcia są super! Takie oryginalne ♥

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawa lektura, a na stosiku widzę kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam dobrą rękę co nie sięgnę to perełka jak i teraz po Nocnym prześladowcy, Słowik piękna i wzruszająca historia :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Chyba jeszcze nie czytałam, muszę sprawdzić na liście, w każdym razie brzmi obiecująco. :)
    Bookendorfina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba nadrobić koniecznie, ten autor jest wyjątkowy :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Skoro polecasz, to i ja muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń